måndag 9 maj 2011

Bra dag!

Känns om det är en bra dag idag! 
Har för första gången på länge känt att jag gjort ungefär så mycket som jag planerat att få gjort!
Har senaste tiden varit väldigt seg och omotiverad till att skriva på uppsatsen, så det har inte blivit mycket gjort där.

Men som sagt, idag har jag gjort klart det jag bestämt sen innan att jag skulle göra till idag! SKÖNT!

Snart ska jag börja laga kvällsmat! Köttfärssoppa blir det idag! <3

Har verkligen inget spännande att skriva. Har för första gången känt lite molvärk i magen, men det var väldigt lätt och inte speciellt länge. Men man kan ju hoppas att det snart ska börja kännas lite! Har ju hittills inte känts ett dugg som skulle tyda på att det händer nått därinne:P

I morgon blir det i alla fall ett besök hos barnmorskan, ska då be henne pilla lite därnere ;P Så får vi se om det hänt någonting i smyg eller om man är helt "omogen"..
Ska vi slå vad om att jag kommer få gå över tiden med 2 veckor?!



Pusshej!

1 kommentar:

  1. Tack, visst är dom! Men jag vet inte vart de finns att köpa, fick dom av Tobias moster. De finns säkert massa såna dräkter på internet, bara att googla. :)

    SvaraRadera